Politică de rambursări și returnări

 

Imaginile prezentate pe site pot fi diferite de produsele fizice (culoare, aspect etc.). S.C THAI FLAVOURS S.R.L. își asumă dreptul de a nu onora anumite comenzi în cazul în care respectivele produse nu mai fac parte din oferta curentă. În cazul în care prețul produsului sau unele caracteristici ale produsului au fost greșit introduse în baza noastră de date sau afișate greșit, iar livrarea nu s-a efectuat încă, compania noastră își alocă dreptul de a anula livrarea respectivului produs și de a anunța clientul în cel mai scurt timp despre eroarea apărută.

Reclamațiile privind starea produselor trebuie comunicate în decurs de maxim 30 minute de la intrarea în posesie a acestora, telefonic sau prin e-mail la office@lemonbistro.ro, urmând a fi soluționată după ce se verifica starea acestora. Returnarea respectivelor produse se va face in maxim 2 ore prin ridicarea de către agentul THAIFLAVOURS S.R.L. de la locația clientului. În cazul în care în urma verificării se dovedește ca produsele nu respectă cerințele menționate de către client în formularul de comandă, produsele se înlocuiesc. În cazul returului, THAIFLAVOURS S.R.L. se angajează să restituie întreaga sumă și să nu le revândă către alt client.

Ordonanță nr. 130/2000

din 31/08/2000

Versiune actualizată la data de 27/12/2008

Conform Art. 10 aln. c) Contractele de furnizare a unor produse executate după specificațiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum și a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid.

Conform art. 12 din Ordonanța Guvernului 130/2000, lit. a, dispozițiile garanțiilor nu se aplică.

„Art. 12. – Dispozițiile art. 3-4, ale art. 7-10 si ale art. 11 alin. (1) nu se aplică contractelor privind:

a) vânzarea de produse alimentare, de băuturi sau de produse de uz curent utilizate în gospodărie, livrate cu regularitate de către comerciant la domiciliu, resedinta, sau locul de munca al consumatorului.

Verified by MonsterInsights